BIOGRAFIJA
Anica Radošević Babić je rođena 1972. godine u Vršcu. Gimnaziju „Borislav Petrov Bracaˮ završila je 1991. u Vršcu. Osnovne studije na Katedri za grafiku Akademije umetnosti u Novom Sadu završila je 1996. u klasi profesora Zorana Todovića. Magistrirala je 2000. na Katedri za grafiku Akademije umetnosti u Novom Sadu. Doktorirala je 2021. u polju likovnih umetnosti, uža oblast grafika, na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Grafički otisci Anice Radošević Babić nalaze se u kolekcijama domaćih i inostranih ustanova kulture, u Grafičkoj zbirci Muzeja Vojvodine, Kolekciji likovnih dela Filozofskog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, Kolekciji grafičkih dela Galerije „Grafički kolektivˮ u Beogradu, Kolekciji likovnih dela Kulturnog centra grada Vršca, Kolekciji radova na papiru Galerije savremene likovne umetnosti u Nišu. Rukovoditeljka je domaćih i koordinatorka više međunarodnih umetničkih studentskih projekata. Od 2014. redovna je profesorka na Katedri za grafiku Akademije umetnosti u Novom Sadu.
Članica je umetničkih i stručnih organizacija: ULUS-a od 1999; Grafičkog kolektiva od 1999; Kluba likovnih umetnika „Paja Jovanovićˮ Vršac od 1999; SULUV-a od 2018.
Dobitnica je: Povelje grada Vršca za 2013. godinu za izuzetan doprinos u oblasti kulturne i stvaralačke baštine; Nagrade za crtež Akademije umetnosti Novi Sad, 1996; Nagrade VIII Bijenala studentske jugoslovenske grafike, Galerija „Studentski gradˮ, Novi Beograd, 1996; Nagrade likovne kolonije mladih, Ivanjica, 1996.
Ostvarila je umetničku aktivnost u okviru Simpozijuma u užoj umetničkoj oblasti grafike. Učestvovala je na umetničkim projektima: predavačica u okviru „Start Festaˮ, Simpozijuma o savremenoj grafici Akademije umetnosti Novi Sad, 2010; Rukovoditeljka projekta „Grafika ovde i sadaˮ, 2013; učesnica projekta „Lutajući otisakˮ, 2013–2014; koordinatorka u okviru Univerzitetskog međunarodnog projekta „Zbrajaliceˮ, 2015; predavačica u okviru Okruglog stola „Grafika danasˮ, na temu Kolagrafija, SKC Kragujevac, 2016; predavačica u okviru okruglog stola „Grafika danasˮ, Kolagrafija, FILUM Kragujevac, 2016; koordinatorka u okviru Trećeg univerzitetskog međunarodnog studentskog projekta grafičke interakcije autentičnog otiska i tiraža, 2017; predavačica u okviru naučnog skupa Balkan Art Forum, tema predavanja: Kolagrafija 1997-2018, Fakultet umetnosti u Nišu, 2018; organizatorka i rukovoditeljka projekta izložbe studenskih radova „Grafika i crtežˮ, AUNS i FLU od 2013; rukovoditeljka projekta „Opremanje litografske radioniceˮ AUNS; predavačica u okviru Erazmus+ programa razmene nastavnog osoblja na Univerzitetu u Ludvigsburgu, Pedagoški fakultet, tema predavanja: Kolagrafija, Ludvigsburg, SR Nemačka, 2019; rukovoditeljka projekta „Istraživanje mogućnosti umetničkih postupaka fotograma i monotipije, kao gradivnih elemenata u kolažnoj tehniciˮ, projekta finansiranog od strane Pokrajinskog sekretarijata za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost, 2020/21.
Najnovija izložba crteža i kolaža pod nazivom Preplitanja Slobodana Radojkovića i Anice Radošević Babić, redovnih profesora na Fakultetu umetnosti u Nišu i Akademiji umetnosti u Novom Sadu, održana je u Galeriji Zadužbine Ilije M. Kolarca u Beogradu od 10. do 21. septembra 2024. godine. U najavi izložbe rečeno je da termin „PREPLITANJA na adekvatan način definiše misaoni, idejni i poetički odnos kao i višegodišnju kreativnu saradnju dvoje umetnika. Posvećenost prirodi i identičan stav o nužnosti aktivnog delovanja u njenoj zaštiti i očuvanju, zajednički su imenitelji izložbe.ˮ Istovremeno, treba istaći da je briga za prirodu i njen opstanak u fokusu umetničkog interesovanja Anice Radošević Babić dugi niz godina. Gotovo svi njeni grafički ciklusi posvećeni su ideji očuvanja prirodnih vrsta, ugroženosti u koju ih dovodi delovanje savremenog čoveka i tehnologije, kao i potrebe da se izvorna „semenaˮ, kao nekada u „Nojevoj barciˮ u netaknutom obliku prezerviraju za buduće generacije. Upravo ovo istraživanje predstavljalo je i centar doktorskog istraživačkog i umetničkog projekta krunisanog uspešnom izložbom i javnom prezentacijom rezultata u seriji „Semenaˮ. O ovome je i sama umetnica posvedočila sledećim rečima:
„Crteži, grafike i grafičke matrice jesu segment umetničkog istraživačkog rada u okviru doktorskog umetničkog projekta. Osnovni motiv koji se prikazuje jeste motiv semena. Seme kao motiv varira u svojim unutrašnjim sadržajima dok osnovna forma delom stilizovana ostaje bliska prirodi samog semena. Seme je u žiži ovih likovnih manifestacija iz razloga mog decenijskog rada u grafici i grafičkoj tehnici kolografije koju formiram aplicirajući raznovrsna semena – zrna i biljke u svojim primarnim oblicima, nastojeći da kroz svoj likovni rukopis ukažem na sociološke, ekološke i etičke aspekte života koji živimo. Seme kao jedinstven motiv na novonastalim radovima logičan su sled prethodnih radova i čine suštinski isečak prethodne celine. Na izložbi je prikazano 20 radova uramljenih u mat crne kutijaste ramove koji upućuju svojim oblikom na untrašnjost u kojoj se nalazi seme (tj. seme koje se nalazi u zemlji te kao takvo ima potencijal ka novom rađanju)ˮ (Radošević, „Anica Radošević Babić, grafikeˮ).
U pratećem katalogu Galerije „Grafički kolektivˮ navedeno je da „dinamičnim linijskim tokovima i ritmovima, akcentovanim volumenima i valerskim kontrastima, autorka materijalizuje ciklične manifestacije života (rađanje, nastajanje, umnožavanje, nestajanje). Idejni koncept o umetničkom delu kao organskoj celini naglašen je i crnim dubokim okvirima koji, stvarajući utisak grafike/crteža-objekta, su i moguća vizuelna aluzija na zemlju iz koje niče seme. Sveden i sugestivan likovni izraz u kome su isprepletani narativi o metamorfozama u prirodnim ciklusima i značaju procesualnosti u nastanku umetničkog dela dodatno potvrđuju izložene grafičke matrice. Figuralnost elemenata u praksi Anice Radošević Babić, kako je istaknuto, nagoveštava potrebu da se ideja kao pokretač kreativnog čina i njen sadržaj uobliče u celinu čija je imanentna karakteristika ‒ znakˮ („Seme – prapotencijalˮ).
Samostalne izložbe:
1997. Izložba grafika i crteža, Galerija studentski grad, Novi Beograd
1999. Izložba grafika, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2000. Magistarska izložba grafika, Galerija „Holˮ, Akademija umetnosti Novi Sad.
2002. Izložba grafika i crteža, Galerija multimedijalni centar savremene umetnosti „Konkordijaˮ, Vršac.
2003. Izložba grafika, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2005. Izložba grafika, „Mali likovni salonˮ, Novi Sad
2007. Izložba grafika, Velika galerija studentski grad, Novi Beograd
2007. Izložba Grafika, Galerija savremene umetnosti, Smederevska palanka
2007. Izložba Grafika, Associacione culturale atelier, Rim, Italija
2008. Izložba grafika, Galerija „Kuceraˮ, Beograd
2009. Izložba grafika Galerija kulturnog centra Vršac
2010. Izložba grafika, Galerija „Pigmalionˮ, Temišvar, Rumunija
2010. Izložba grafika, Galerija „Zlatno okoˮ, Novi Sad
2011. Izložba grafika, Associacione culturale atelier, Rim, Italija
2011. Izložba grafika i grafičkih matrica, Galerija Kulturnog centra Ribnica, Kraljevo
2012. Izložba grafika, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2017. Izložba grafika, crteža i slika, „Koncertno-izložbeni prostorˮ Fakulteta umetnosti u Nišu, Niš
2018. Izložba grafika i crteža „Prapotencijalˮ, Galerija „Art 55ˮ, Niš
2018. Izložba crteža, grafika „Seme – prapotencijalˮ, Galerija “Grafički kolektivˮ, Beograd
2018. Izložba crteža i grafika, Galerija SULUV-a, Novi Sad
2019. Izložba doktorskog umetničkog projekta „Seme – prapotencijal, znakovnost i procesualnost u nastanku umetničkog dela proširenog polja grafikeˮ, Velika galerija Kulturne stanice „Svilaraˮ, Novi Sad
2023. Izložba grafika, crteža,slika-objekata, „Klica novog roda-reverzibilnost procesaˮ, Galerija savremene likovne umetnosti, Paviljon, Niš
2024. Slobodan Radojković / Anica Radošević Babić – PREPLITANJA – Galerija Zadužbine Ilije M. Kolarca, Beograd
Kolektivne izložbe:
1996. VIII Bijenale jugoslovenske studentske grafike, Galerija Doma kulture Studentski grad, Novi Beograd
1996. Majska izložba grafike, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
1998. 5. Međunarodno bijenale grafike, Umetnički paviljon „Cvijeta Zuzorićˮ, Beograd
1999. International Biennial of Graphic Art Belgrade 98, One year after… Greek and Yugoslavian participation, Solun, Grčka
2000. Majska izložba grafike, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2002. Feminus stripus ludens, Human Rights-Woman rights, Multimedijalni centar za savremenu kulturu Konkordija, Vršac
2003. Majska izložba grafike, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2003. Izložba grafike malog formata, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2003. Međunarodno bijenale grafike Varna, Bugarska
2003. Flying carpet project, 160 žena grafičara širom sveta, Ženeva, Švajcarska
2004. Majska izložba grafike, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2004. Izložba grafike, Međuprostor, Galerija ULUS-a, Beograd
2004. Jesenja izložba grafike, Umetnički paviljon „Cvijeta Zuzorićˮ, Beograd
2004. Collection from Galerie atelier Roma, Sedam žena grafičara iz Srbije, Damask, Sirija
2004. Collection from Galerie atelier Roma, Sedam žena grafičara iz Srbije, Rim, Italija
2005. Izložba grafike malog formata, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2005. Mećunarodno bijenale grafike Varna, Bugarska
2006. Mondial de lestampe et de la gravure originale 7 triennale de Chamalieres, Francuska.
2006. Izložba 12. srpskih grafičara, Ambasada Republike Srbije, Seul, Južna Koreja.
2006. Izložba 10. srpskih grafičara u okviru 23, Bijenala grafičke umetnosti u Miškolcu, Mađarska.
2006. Metod grafika, Umetnički paviljon „Cvijeta Zuzorićˮ, Beograd
2008. 7. Međunarodno bijenale minijature, Gornji Milanovac
2009. Međunarodna izložba grafike, Galerija Likovni susreti, Subotica
2008. Majska izložba grafike, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2009. Majska izložba grafike, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2009. Srpska grafika danas, Prodajna galerija Beograd
2009. Izložba likovne kolonije Moja voda, Vršac
2010. Izložba grafike malog formata, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2010. Magistri grafike, Prodajna galerija Beograd
2011. Izložba likovne kolonije Moja voda, Vršac
2011. Izložba grafike, Noć muzeja, Muzej savremene umetnosti, Novi Sad
2011. Izložba likovne kolonije Šušara, Šušara
2011. Izložba grafike malog formata, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2011. Les Arts Graphiques Serbes Aujourdhi, Izložba srpske grafike, Kulturni centar Republike Srbije, Pariz, Francuska
2011. Izložba Savremene grafike Budimpešta-Novi Sad, Galerija 9, Budimpešta
2011. Izložba grafike malog formata, Associacione culturale atelier, Rim
2012. Majska izložba grafike, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2012. Izložba 37. saziva likovne kolonije Studenica, Galerija Maržik, Kraljevo
2012. Izložba projekta grafika Ovde i sada, Galerija likovne umetnosti poklon zbirka „Rajka Mamuzićaˮ, Novi Sad
2013. Izložba projekta Grafika Ovde i sada, Galerija kulturnog centra, Vršac
2013. Izložba likovne kolonije Moja voda, Vršac
2013. Izložba grafika i prezentacija štampanja grafika – projekat Lutajući otisak, Galerija kulturnog centra „Laza Kostićˮ, Sombor
2013. Izložba grafika i prezentacija štampanja grafika – projekat Lutajući otisak, Galerija Meander, Apatin
2013. Izložba grafika i prezentacija štampanja grafika – projekat Lutajući otisak, Noć muzeja, Galerija likovne umetnosti poklon zbirka Rajka Mamuzića, Novi Sad
2013. Izložba grafika i prezentacija štampanja grafika – projekat Lutajući otisak, Galerija istorijskog arhiva Pančeva, Pančevo
2013. Izložba grafika i prezentacija štampanja grafika – projekat Lutajući otisak, Galerija muzeja Vojvodine, Novi Sad
2013. Izložba grafika i prezentacija štampanja grafika – projekat Lutajući otisak, Galerija likovni susreti, Subotica
2013. Izložba grafika i prezentacija štampanja grafika – projekat Lutajući otisak, Galerija kulturni centar Vršac, Vršac
2013. Majska izložba grafike, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2013. Prvi internacionalni salon grafike, Gradska galerija ULPU Kraljevo
2014. Izložba grafika grafičke radionice Sofija, Bogdanci, Makedonija
2014. Trijenale grafike, Umetnički paviljon „Cvijeta Zuzorićˮ, Beograd
2014. 7th International Printmaking Biennial Douro 2014, Portugalija
2014. Izložba crteža, CRTEŽOM NA SLIKU, Spomen zbirka Pavla Beljanskog, Novi Sad
2015. Izložba crteža, NIŠKI CRTEŽ-princip, Galerija SRBIJA, Niš
2015. Izložba grafika-kutije, Ferme ta boite, Kvebek, Kanada
2015. Izložba grafika-kutije, Ferme ta boite, Brisel, Belgija
2015. Prezentacija publikacije i izrada grafika u okviru projekta Lutajući otisak, Konak „Kneginje Ljubiceˮ, Beograd
2015. Izložba grafika Grafičke radionice Sićevo saziva 2013–2014, Galerija Paviljon u Tvrđavi, Niš
2016. Izložba grafike malog formata, Associacione culturale atelier, Rim, Italija
2016. Izložba male grafike, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2017. 3. Međunarodno trijenale grafike, Paviljon „Cvijeta Zuzorićˮ, Beograd
2017. Majska izložba, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2017. Izložba grafika nastavnika i saradnika katedre za grafiku AUNS, Galerija spomen zbirka „Rajka Mamuzićaˮ, Novi Sad
2017. Izložba grafika nastavnika, saradnika i studenata katedre za grafiku AUNS, Galerija Centar Vafapulio, Solun, Grčka
2017. Izložba ¬ „Mala grafikaˮ, galerija „La Vistaˮ, Novi Sad
2017. Godišnja izložba „Niškog grafičkog krugaˮ, Galerija „Art 55ˮ, Niš
2018. Izložba novih članova SULUV-a, galerija SULUV-a, Novi Sad
2018. Majska izložba, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2018. Izložba „Grafika danasˮ, „Kontakt galerijaˮ Studentskog kulturnog centra, Kragujevac
2018. Aktuelna srpska grafička scena-jedan pogled, Galerija Akademija, Sofija, Bugarska
2019. Majska izložba, Galerija „Grafički kolektivˮ, Beograd
2019. Izložba Udruženja likovnih umetnika Kruševca – ULUK, Galerija savremene umetnosti, Požarevac
2019. Izložba grafika iz kolekcije galerije Art 55, Galerija „Art 55ˮ, Niš
2020. Međunarodna kolektivna izložba, 15. Međunarodno bijenale minijature, Gornji Milanovac
2020. Radovi na papiru. Izbor iz zbirke grafika, crteža i radova na papiru, Galerija savremene likovne umetnosti Niš
2021. 66. Godišnja izložba članova SULUVA, Galerija likovne umetnosti poklon zbirka Rajka Mamuzića, Novi Sad
2021. Izložba grafika italijanskih i srpskih umetnika, Mirror-face to face, 2021, Qu.Bi Gallery, Vićenca, Italija
RADOVI
Katalog izabranih radova Anice Radošević Babić:
Inex ručak, linogravura, 70 x100 cm, 1996.
Š.V.C.L, linogravura, 70 x 100 cm, 1996.
Povratak pasulja, linogravura, 49,5 x56,5 cm, 1996.
Grebenački dezert, linogravura, 49 x 59 cm, 1996.
Atak na papriku, linogravura, 70 x 48,5 cm, 1997.
Prolećna večera, kolagrafija, 70 x 100 cm, 1998.
Velike banane za velike majmune, kolagrafija, 100 x 70 cm, 2003.
Ja mama,žena, spremačica, kuvarica, vozač, kopač, umetnik… kolagrafija,100 x 70 cm, 2006.
Pra osveživač, kolagrafija, 80 x 100 cm, 2008.
Rat višanja, kolagrafija,70 x 100 cm, 2008.
Znam za stenlej, kolagrafija, 100 x 70 cm, 2008.
Preslica Mare Vrcelj, kolagrafija, 100 x 70 cm, 2012.
Seme, kolagrafija, 60 x 70 cm, 2014.
Seme, crtež, 70 x 50 cm, 2017.
Seme, crtež, 70 x 50 cm, 2017.
Seme, crtež, 15 x 14 cm, 2018.
Seme, crtež, 70 x 50 cm, 2019.
Seme, slika objekat, 240 х 200 cm, 2019.
Kombinovana tehnika, 100 x 70 cm, 2019.
Nema više, kolagrafija, 100 x 70 cm, 2023.
REFERENCE
Ćinkul, Ljiljana. „Semenke u gro-planuˮ. Politika, 25. 02. 2018.
Flegar, Ivana. 2021. KOLAGRAFIJA: Eksperimenti u grafici; Beograd: IND Media Publishing.
Glas, Alexander, Miller, Monika et al. 2015. Kunstunterricht verstehen. München: Imago.
Stepanov, Sava. 2006. UJ MUVESZET: Art today.
INTERNET IZVORI
Lalović, Marina. „Rat višanja u Rimuˮ. Politika. 26. 05. 2011.
„Anica Radošević Babić ‒ Crteži, grafike i objekti instalacijeˮ
„Anica Radošević, Galerija Grafički kolektivˮ
„Anica Radošević Babić, grafikeˮ
„Izložba Anice Radošević Babić u Svilari, 2. jul 2019.”
„VI Nacionalni naučni skup sa učešćem Balkan Art Forum 2018ˮ
OSTALO
„UMETNOST JE LIČNA I UNIVERZALNAˮ
Razgovor sa grafičkom umetnicom Anicom Radošević Babić
Maj 2024, Beograd
- Koja je primarna forma Vašeg izražavanja i da li se ona menjala tokom dosadašnjeg rada?
Primarna forma ili medij u kome se vizuelno izražavam su likovna grafika i crtež. Grafika je medij koji je primarno zastupljen u mojoj umetničkoj i izlagačkoj praksi od 1996. Grafički postupak koji primenjujem je duboka štampa mehaničkog metoda, tehnika linogravura u ranijim radovima, kombinacija linogravure i kolagrafije i kolagrafija do danas. Grafika i njeno prošireno polje kao i crtež posmatram kao zasebne medije; neodvojivi su segmenti procesa umetničkog istraživanja. Medijska prekoračenja su prisutna u radovima od 2018. do 2020. S obzirom na to da u svom radu uključujem eksperiment kao metodu umetničkog istraživanja primarnog medija u kome se izražavam, vizuelni identitet nastalih radova se menjao tokom vremena i dalje se menja.
- Možete li izdvojiti faze u stvaralaštvu i postoji li ključna, prelomna tačka u kojoj se Vaš izraz menja?
Prva ključna tačka u kojoj se desio trenutak spoznaje koji je uticao na buduća vizuelna rešenja mojih radova bio je završetak osnovnih studija 1996, a druga ključna tačka koja je promenila vizuelni karakter mojih dela bila je 2014. godina, neposredno pred upis na doktorske studije.
- Da li bi postojalo nešto što biste izdvojili u vezi sa Vašim školovanjem, usavršavanjima?
Neku ključnu figuru koja je uticala na Vaš rad tokom studija? Poseta nekoj zemlji, muzeju, rezidencija koju ste do sada ostvarili?
Izdvojila bih izuzetne pedagoge i pedagoškinje u toku školovanja; Zorana Todovića, Milana Blanušu, Irinu Subotić i kustoskinju Galerije “Grafički kolektivˮ, Ljiljanu Ćinkul.
- Statement, stav o umetnosti danas i o umetničkim praksama kojima svedočite.
Sadašnja pozicija u kojoj se nalazimo pruža mogućnost da istovremeno sagledavamo prošlost i budućnost. Činjenica da istovremeno imamo pristup različitim estetskim i kulturnim vrednostima omogućava nam stvaralačko delovanje u velikom prostoru. Zasluge za ovu poziciju možemo pripisati postmodernoj umetnosti koja je prekinula linearni tok istorije umetnosti sa izgrađenim pravcima i stilovima i aktualizovala istorijsko nasleđe. Stvaralačke slobode pružile su nam mnogostruke načine u pronalaženju korena sopstvene umetnosti i putovanje u okviru istorijskog kruga u upoznavanju nas samih.
- Kako će izgledati umetnost budućnosti s obzirom na razvoj digitalnog doba i kako će izgledati Vaša umetnost u odnosu na ono kako ona izgleda danas? Možete li to da predvidite?
Smatram da je veoma teško predvideti buduća dešavanja. Izražavam bojazan da razvoj digitalnih tehnologija ne prati i naš perceptivni razvoj. Kada to kažem ne mislim samo na razvoj umetničkih praksa. Kada je u pitanju grafika kao medij koji je najpre od svih ostalih medija pratio tehnološki razvoj naročito u oblasti štamparstva, pa ipak imamo, sada, posle digitalne grafike i postdigitalnu grafiku. Mnogi pojmovi se aktualizuju: etički kodeksi, smisao, opravdanost.
- Postoji li Vaša izložba na koju ste posebno ponosni, koja je ostvarila najbolju „komunikacijuˮ sa publikom ili možda neka koja je suštinski progovorila o Vama?
Prva samostalna izložba održana 1997.u Galeriji Studentski grad, Novi Beograd na kojoj sam izložila grafike i crteže.
- Da li je umetnost nužno lična ili biste mogli da je definišete kao odgovor na podsticaje ili izazove koje pruža vreme u kome živimo.
Umetnost je lična i univerzalna, smatram da sve senzacije koje percipiram iz okruženja u kome smo, redefinišem kroz sopstvene misaone procese sa ciljem da stvorim univerzalni vizualni iskaz.
Razgovor vodila:
dr Dijana Metlić, ist. umetnosti
PRILOZI
- Prilog 1. Inex ručak, linogravura, 70 x100 cm, 1996. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 2. Atak na papriku, linogravura, 70 x 48,5 cm, 1997. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 3. Povratak pasulja, linogravura, 49,5 x56,5 cm, 1996. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 4. Prolećna večera, kolagrafija, 70 x 100 cm, 1998. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 5. Š.V.C.L, linogravura, 70 x 100 cm, 1996. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 6. Grebenački dezert, linogravura, 49 x 59 cm, 1996., Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 7. Ja mama,žena, spremačica, kuvarica, vozač, kopač, umetnik… kolagrafija,100 x 70 cm, 2006. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 8. Velike banane za velike majmune, kolagrafija, 100 x 70 cm, 2003. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 9. Pra osveživač, kolagrafija, 80 x 100 cm, 2008. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 10. Rat višanja, kolagrafija,70 x 100 cm, 2008. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 11. Znam za stenlej, kolagrafija, 100 x 70 cm, 2008. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 12. Preslica Mare Vrcelj, kolagrafija, 100 x 70 cm, 2012. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 13. Seme, kolagrafija, 60 x 70 cm. 2014. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 14. Seme, crtež,70 x 50 cm, 2019. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 15. Seme, crtež, 70 x 50 cm, 2017. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 16. Seme, crtež, 70 x 50 cm, 2017. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 17. Seme, crtež, 15 x 14 cm, 2018. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 18. Seme, slika objekat, 240 х 200 cm, 2019. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 19. Kombinovana tehnika, 100 x 70 cm, 2019. Ljubaznošću umetnice.
- Prilog 20. Nema više, kolagrafija, 100 x 70 cm, 2023. Ljubaznošću umetnice.
FOTOGRAFIJA UMETNICE
- Anica Radošević Babić, privatna arhiva
ČLAN TIMA: | Dijana Metlić |
DATUM UNOSA GRAĐE: | 4. oktobar 2024. |