Nataša Crnjanski
Dr Nataša Crnjanski je diplomirala na Akademiji umetnosti Univerziteta u Novom Sadu. Poslediplomske (2008) i doktorske studije (2014) završila je iz oblasti muzičke teorije, sa muzičkom semiotikom kao glavnim poljem istraživanja. Učestvovala je na brojnim međunarodnim skupovima (Portugal, Hrvatska, Kipar, SAD, Srbija), kao i brojnim muzičkim projektima, studijskim putovanjima i seminarima. Bila je gostujući profesor na Univerzitetu Complutense u Madridu i Conservatorio Superior de Música de Vigo u Španiji. Osim radova koji su štampani u zbornicima, domaćim i inostranim časoposima, autorka je tri monografije: Muzička semiotika kroz D-S-C-H (2010), Prokofjev i muzički gest (2014) i Pojmovnik muzičke semiotike (2019) koje spadaju u prve naučne publikacije iz oblasti muzičke semiotike na našim prostorima.
Učestvovala je u nekoliko naučnih i umetničkih projekata pod pokroviteljstvom Pokrajinskog sekretarijata za nauku i tehnološki razvoj, kao i u međunarodnom projektu Erasmus + K2 programa. Članica je International Musicological Society (IMS), International Association for Semiotic Studies (IASS) i Srpskog društva za muzičku teoriju (SDMT). Od 2016. godine je glavna urednica časopisa Zbornik radova Akademije umetnosti. Vanredna je profesorka na Katedri za kompoziciju i teorijsko-umetničke predmete Akademije umetnosti Univerziteta u Novom Sadu. Njen naučni rad je usmeren na pitanja muzičkog znaka i značenja, kao i na istraživanje veze između muzike, jezika i fizičke oblasti.