Parlić Branka
BIOGRAFIJA
Branka Parlić je diplomirala klavir na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasi red. prof. Olge Mihailović (1979). Usavršavala se kod prof. Pjera Sankana (Pierre Sancan) na Letnjoj muzičkoj akademiji (Academie International d’ete) u Nici 1982. godine.
Više od četiri decenije posvećeno se bavi istraživanjem i izvođenjem Nove muzike XX i XXI veka: minimalizmom i postminimalizmom, kao i delima francuskog kompozitora Erika Satija (Erik Satie). Na njenom repertoaru nalaze se upravo dela Erika Satija, Filipa Glasa (Philip Glass), Hansa Otea (Otte), Mundoga, Jacoba TV- a (Jacob ter Veldhuis), Vima Mertensa (Wim Mertens), Arvo Perta (Arvo Pärt), Džona Kejdža (John Cage), Gevina Brajersa (Gavin Bryars), Hauarda Skemptona (Howard Skempton), Greema Fitkina (Graham Fitkin) i drugih. Svoje interesovanje i afinitet prema Novoj muzici Branka Parlić je definisala pri kraju studija klavira tokom rada sa Ansamblom za drugu novu muziku.
Tokom rada na Katedri za klavirski praktikum na Akademiji umetnosti u Novom Sadu inicirala je održavanje godišnjih koncerata u periodu od 2007. do 2019. godine na kojima su studenti izvodili dela XX i XXI veka, kao i zapostavljena dela iz ranijih epoha.
Branka Parlić je do sada nastupala u Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji, Sloveniji, Nemačkoj, Francuskoj, Mađarskoj, Rumuniji, Austriji, Švajcarskoj, Danskoj, Holandiji i Engleskoj. Učestvovala je na brojnim muzičkim festivalima: Muzički Biennale Zagreb, Budvanski letnji festival – Grad teatar, Skopsko leto, Bitoljski Festival, Esenski muzički svečenosti / Skoplje, Novosadske muzičke svečanosti (Nomus), Niške muzičke svečanosti (Nimus), Ring Ring Festival / Beograd, ReMusica Festival / Priština, Gandusijana / Rovinj / Hrvatska, Aarhus Festuge / Danska, Exit festival / Novi Sad, BUNT / Beograd, Motovun Film Festival, Jazz in Church – Bukurešt, Poletje v Izoli / Slovenija, Mirëdita, dobar dan! / Priština, Kontakt / Beograd.
Do sada je publici u Novom Sadu i regionu Branka Parlić premijerno predstavila veliki broj dela Nove muzike, a kuriozitet na njenim koncertima predstavljaju kratka predavanja na kojima tumači dela minimalizma i postminimalizma. Njeni koncerti imaju poseban vizuelni identitet (dizajn svetlima i upotreba vizualizacija), kao i posebno dizajnirani plakat i koncertni flajer.
Prva ploča na tlu bivše Jugoslavije sa klavirskim kompozijama Erika Satija Initiés, izašla je 1988. godine u izdanju M produkcije Radio Novog Sada. Deset godina kasnije CD Initiés ’88 – Initiés ’99, pojavio se u izdanju novosadskog Radija 021. O njenoj interpretaciji Satija reditelj Gorčin Stojanović je izjavio: „… Iako imam nekoliko nosača zvuka sa Satijevom muzikom, samo onaj način na koji ga svira Branka Parlić, jeste ‘moj’. Zvučna inicijacija važna je kao i ona telesna. ‘Pronađeno vreme’, kazao bi Prust….” (2006).
Video spot HAOS britanskog slikara Čarlsa Stjuarta (Charles Stuart), inspirisan kompozicijom Gnossienne No.1 u interpretaciji Branke Parlić emitovao se na britanskom TV kanalu C Music. Od januara 2011. dva video spota sa muzikom Filipa Glasa i Arvo Perta u interpretaciji pijanistkinje emituju se na britanskoj C Music TV.
Na koncertu u Novom Sadu 2004. Godine Branka Parlić je premijerno u regionu izvela kompozicije za klavir Filipa Glasa. Snimak ovog koncerta pojavio se 2006. godine na CD-u Metamorphosis u izdanju Muzičke produkcije B92 iz Beograda. „… Branka Parlić svojom delikatnom interpretacijom, posvećuje veliku pažnju različitoj dinamici i tempu u svim kompozicijama. Ovakav pristup omogućio je da snimak bude u isto vreme iskren i akademski u svojoj preciznosti…” (All About Jazz, 2006)
Godine 2013. u Kulturnom centru Harmoni u Livardenu u Holandiji (Harmonie Center Leeuwarden) održala je koncert na kome su bila dela Filipa Glasa, a takođe je snimala LP Satie & Beyond. Na ploči su dela Greema Fitkina, Jerona van Vina (Jeroen van Veen), Erika Satija i Filipa Glasa. Izdavač za Srbiju je Odličan hrčak iz Beograda.
Dupli LP Inities 2017, sa klavirskim kompozicijama Erika Satija snimljen je analogno u Švajcarskoj 2017. godine. Objavile su ga švajcarska izdavačka kuća Triston Master Recordings i Odličan hrčak u ograničenom tiražu od 500 primeraka.
Na konkursu Global Music Awards sa sedištem u Kaliforniji, 2020. godine dupli LP Inities 2017 dobio je Srebrnu medalju u kategoriji za interpretaciju. O ovoj ploči kritičar Nenad Georgievski piše: „…Brankina izvođenja pronalaze idealnu ravnotežu između stilskog integriteta i interpretativne individualnosti…” (All About Jazz, 2020).
Pored literature za solo klavir solo i dva klavira, Branka Parlić na svom repertoaru neguje i filmsku muziku. Osim muzike za film Filipa Glasa, Majkla Najmana (Michael Nyman), Nina Rote (Nino Rota) i Wima Mertensa, na repertoaru ove pijanistkinje je i prva filmska muzika Cinema (1924) Erika Satija napisana za nadrealistički film Entr’acte.
Muzika u izvođenju Branke Parlić korišćena je u pozorišnoj predstavi Harisa Pašovića Buđenje proleća (1978), kao i filmovima: Radioactive (2019), Girls for Sale, (2016); video radovima i performansima umetnika Balinta Sombatija („36 pesnika”), Miroslava Mandića („100 dana hodanja za Ernesta Jingera”).
U saradnji sa SFO „(Re)konekcija” Branka Parlić je u periodu 2020-2022. godine priredila tri kompakt diska posvećena novosadskim kompozitorkama.
U periodu od 2014. do 2018. vodila je radionice „Izvođačka praksa Nove muzike”.
Članica je multiklavijaturnog Ansambla za drugu novu muziku iz Beograda od njegovog osnivanja 1977. godine, koji između ostalih čine i pijanistkinje: Nada Kolundžija, Lidija Stanković, Nataša Penezić i Milena Petrović.
Kao koncertna pijanistkinja, pedagoškinja, predavačica i umetnička direktorka koncertnog serijala Nove Uši za Novu Muziku u Novom Sadu, posvećeno se bavi promovisanjem i afirmisanjem Nove muzike. Svojim aktivnostima doprinela je da Nova muzika pronađe put ka koncertima i publici, i tako bude u toku sa savremenim tendencijama u muzičkom stvaralaštvu.
RADOVI
Diskografija:
Solo albumi:
LP Initiés, M produkcija Radio Novog Sada, 1988.
Erik Satie – kompozicije za klavir solo
CD Initiés 88 – Initiés 99, Radio 021, 1999.
Erik Satie – kompozicije za klavir solo
CD Metamorphosis, B92 produkcija, 2006.
Philip Glass – Solo Piano
LP Satie& Beyond, Odličan hrčak, Beograd 2014.
E. Satie, Jeroen van Veen, Graham Fitkin, Philip Glass
Dupli LP Inities, Triston Master Recordings i Odličan hrčak, 2017.
Erik Satie – kompozicije za klavir solo
LP Ansambl za drugu novu muziku, 1981.
Izdavač: Diskos, SKC Beograd, 1981.
Kompozitori: Vladimir Tošić, Milimir Drašković, Robert Moran
CD ABC za ADNM, 2021.
Ansambl za drugu novu muziku
Izdavač: POP Depesija, 2021.
Kompozitori: Andrej Negić, Vladimir Tošić, Dragoljub Ilić Ilke, Miroslav Miša Savić, Milimir Drašković i Miloš Raičković
CD Ovo nije Op. 1, 2023.
Ansambl za drugu novu muziku
Izdavač: POP Depesija, 2023.
Kompozitori: Nil Kembel (Neil Campbell), Andrej Negić, Dragoljub Ilić Ilke, Uli Gete (Ulli Götte), Miroslav Miša Savić, Pavel Karmanov
Kompilacije:
Mitar Subotić Suba – Rex Ilusivii Disillusioned, M produkcija Radio Novog Sada, 1986.
Novosadske kompozitorke – Novi Sad: nekoliko skica, poneka slika i jedno tumačenje „(Re)konekcija” Novi Sad, 2022.
Predavanja:
Second World Piano Coference, 29.08.2010. „Od Satija prema Novoj muzivi ili druga odbrana Satija”, str. 9, 74.
Third World Piano Conference, 1.07.2011. „John Cage i Nova muzika”, str. 18, 92.
Film Music- Satie, Glass, Nyman – Hope University, Liverpool, 13. 11.2013.
http://www.seecult.org/vest/branka-parlic-u-beogradu-pa-u-engleskoj
Nova muzika 20. i 21. veka, Muzej savremene umetnosti, Novi Sad, 23.3.2013.
Cinema – početak filmske muzike, Subotica 26.2.2014.
Cinema – početak filmske muzike, Beograd, Parobrod , 12. 3.2014
Kornelijus Kardju, Novi Sad, 9.5.2016.
Konferencija 2017. K.A.T. Umetnost u obrazovanju: interakcije, predavanje „Kako ‘pevati’ kontratenor”, str 28-36.
Koncerti:
Description Automatiques; Vexations integralno izvođenje17. i 18. 5. 2001.
SKC, Beograd, Prva izvođenja u regionu kompozicija Mousique d’Ameublementi Vexations
a href=“http://www.seecult.org/vest/kruska-za-rodendan-satija“>Jack-in-the-Box, Studio M Radio Novog Sada, 12.6. 2002.
Erik Satie – Šansone, kafe songovi, kamerna muzika i pantomima- prva izvođenja
Pieces Froides, Kulturni centar Srbije i Crne Gore, Pariz, 10.12.2003.
Erik Satie – solo piano i filmska muzika Cinema
Grimaces ili San letnje noći, Studio M, Radio Novi Sad, 7.7. 2004.
Erik Satie- kamerna muzika i šansone – prva izvođenja u Srbiji
Metarmophosis, Novi Sad, Sinagoga, 27.10.2004.
Philip Glass – Solo piano – premijera
Koncert Erik Satie- kvartet Amarcord i Branka Parlić, Brucknerhsus Linc, 20. 11.2006
Cadeu/Poklon
– rođendanski koncert posvećen Mitru Subotiću Subi, 23.6.2006.
Metamorphosis, Ring Ring festival,Beogard, 12.5. 2006.
Circular Breathing, Gandusijana, Rovinj, 23.3.2008
Jedanaesti Motovun filmski festival MFF, Opera Aperta; Entr’acte & Orphée Philip Glass Branka Parlić, 30. jul, 2009.
Dvanaesti Motovun filmski festival MFF, Philip Glass – Solo piano, 29.7. 2010.
Trinaesti Motovun filmski festival, 100 godina od rođenja Nina Rote, 27.7. 2011
Entr’acte, Kult-Bau, St Galen, 29.4.2010.
Skupljači šišarki, Skoplje, 3.11.2011.
Omaž Ninu Roti– 100 godina od rođenja
Festival evropskog nezavisnog filma, Kulturni centar, Novi Sad, 6.12.2011.
https://www.danubeogradu.rs/2011/12/festival-evropskog-i-nezavisnog-filma-u-novom-sadu/
The Cone Gatheres, De Harmonie center, Stadsschouwburg, Leeuwarden, 14.11. 2012.
http://www.seecult.org/vest/branka-parlic-u-holandiji
The Cone Gatherers, St Paul’s Church, Covent Garden, London November 10, 2013.
The Cone Gatherers, Capstone Theatre, Liverpool, 13. 11. 2013.
http://www.seecult.org/vest/branka-parlic-u-beogradu-pa-u-engleskoj
Quiet Music Bunt festival, Beograd, 1.11.2014.
Self Portrait, Philip Glass – 20 etida za klavir, Beograd, Kolarčeva zadužbina, 20.5.2015.
Satie & Beyond, South Bank Centre, London, 20. 11. 2015.
Erik Satie – Vexations integralno izveđenje /marathon, Arhus festival, Danska–3.9. 2016.
Dva koncerta – Capstone Theatre, Liverpul, 19. i 20. Nov. 2018
– Tom Johnson– An Hour for Piano
Philip Glass –Music & Words
Muzika i reči, Split 8.9. 2018.
Mad Rush & more, Jazz in Church, Bukurešt, 8. 3. 2019.
Mesmerize by the sound St Martin in the Fields, 29. 11.2019. London
Quiet Music, St John’s Smith Square, London, 27.2.2020.
https://www.espreso.co.rs/lifestyle/kultura/517425/tiha-muzika-branke-parlic-u-londonu
Pavana and more, Mirdita, Dobar dan, Priština, 15.10.2021.
Pavana and more, Kontakt konferencija, Beograd 24. 3.2022.
„Novi Sad: nekoliko skica, poneka slika i jedno tumačenje”, Novi Sad, Sinagoga, 9. 6. 2022.
Deset koncerata serijala Nove uši za novu muziku (2006–2010)
Umetnički direktor serijala: Branka Parlić
Prvi koncert/maraton Erik Satie- Vexations, Exit festival, Petrovaradinska tvrđava, 9. jul, 2006.
Drugi koncert Ogledalo u Ogledalu, Branka Parlić, Sinagoga, Novi Sad, 9. jul, 2008.
Treći koncert Opera Aperta i Orfej /Orphée, (prvo izvođenje u Srbiji) Branka Parlić – klavir, Sinagoga, 8. jul, 2009.
Četvrti koncert Strictly Minimal, klavirski duo Gareis & Pohl/ Švajcarska, Sinagoga, 8. jul, 2009.
Peti koncert Numbers, Colors and People Andrew Shapiro- piano, Petrovaradinska tvrđava, jul, 2010.
Šesti koncert, Canto Ostinato, klavirski duo Sandra & Jeroen van Veen/ Holandija, Sinagoga, 11.12. 2010.
Sedmi koncert Skupljači šišarki Branka Parlić, Milan Vrsajkov
Osmi koncert Music for double bas and laptop Florant Ghys, Novi Sad, Sinagoga, 6. jul, 2011.
Deveti koncert Preparirani klavir Hauška, Studio M, Novi Sad 7.12.2011.
Deseti koncert Paranoid Cheese, Marc Mellits i Mellits Consort – Studio M, Novi Sad, 21.4.2012.
Ansambl za drugu novu muziku – koncerti:
40 godina ranije – SKC, Beograd, 25.12.2017.
http://www.seecult.org/vest/ansambl-za-drugu-novu-muziku-40-godina-ranije-u-skc-u
MINI TURNEJA ANSAMBLA ZA DRUGU NOVU MUZIKU 2018.
Meditacije za klavire – 24 ruke
7. jul u 20h – Sinagoga, Novi Sad
1. jul u 20h – Smotra umetnosti „Mermer i zvuci“Aranđelovac
29. jun u 21h – Dom kulture „Studentski grad”, Novi Beograd
Srpski minimalisti, Niške muzičke svečanosti, 31.10.2019.
https://tvzonaplus.rs/45-niske-internacionalne-muzicke-svecanosti-nimus-2019/
Muzej savremene umetnosti, Beograd, 27.6. 2019.
Minimalna muzika, SKC Beograd, 22.1.2019.</a
Internacionalni festival minimalističke muzike, Kasel/ Nemačka, 21.9.2019.
Srpski minimalisti Studio 6, Beograd, 20. 11.2020.
https://www.rts.rs/page/radio/sr/story/24/radio-beograd-2/3747835/ars-sonora.html (21:46)
Evropski minimalisti, Beograd, Kolarčeva zadužbina, 26.9.2021.
Festival Poletje v Izoli/ Slovenija, 31.8.2021.
Crno i belo, Beograd, Gvarnerijus, 5.9.2022.
REFERENCE
Фаркашова, Етела. „Сценарио”, превела са словачког Зденка Валент Белић. Летопис Матице српске, књига 507, свеска 4, април 2021, 510‒515.
Gates, Grace Wai Kwan. 2019. An investigation into the performance interpretations of Erik Satie’s piano music through historical and contemporary recorded performances that span from 1955 to 2015, doktorska disertacija, Kingston University.
Grujić, Milorad. 2004. Novi Sad. Prometej, 62.
Kranjčević, Adrijan. „Branka Parlić: Umetnička smelost na delu”. Nova misao, decembar 2009, 22‒32.
Mijatović, Bogomir. 2021. „Novosadska alternativna rok scena XX veka”, 1‒43.
Rej, An. 2007. Sati. Novi Sad: Kiša (Stručni saradnik: Branka Parlić).
Šuvaković, Miško. 2016. Instinktivne teorije. Novi Sad: Zavod za kulturu Vojvodine, 243‒254.
Vadanjel, Radenko. 2022. Čovjek igračka. Zagreb: Sandorf, 21.
INTERNET IZVORI
Izvođenja na platformi YouTube:
Erik Satie – Pieces Froides – Danses de traverse No.2
Gavin Bryars – After Handel’s Vesper, Concert Pavana and more, Kolarčeva zadužbina, Beograd, 24.03.2022.
Philip Glass- Metamorphosis – full album, 2006
Philip Glass- The Hours, Sinagoga, Novi Sad. 5.07.2005.
Gavin Bryars – White’s SS for two pianos (Branka Parlić i Nataša Penezić), Kolarčeva zadužbina, Beograd, 24.03.2022.
John Cage – In a Landscape, Sinagoga, Novi Sad, 5.10.2013.
Jacob TV – The Body of Your Dreams, Sinagoga, Novi Sad, 2011.
Koncert The Cone Gatherers u Stadsschouwburg De Harmonie Leeuwarden/Holland, 2012
Rex Ilusivii/Branka Parlić – Thanks Mr Rorschach, Disillusioned! 1987.
Philip Glass – Orphee’s Return. Sinagoga, Novi Sad, 5.10.2013.
Wim Mertens, Circular Breathing, Sinagoga, Novi Sad, 9.07.2008.
Video radovi:
Philip Glass – Etude No. 20, režija: Bruno Lovrenčić
Philip Glass/Allen Ginsberg – Wichita Vortex Sutra, režija: Bruno Lovrenčić
Erik Satie – Jack in the Box, režija: Jovan Milinov
Making off “ Diana’s children” exhibition – izložba “Dijanina deca” (2018)
Metarmophosis (2014)– režija: Tasos Giapoutzis
Intervjui:
„Sloboda i kultura su u problem”, SeeCult, 30.5.2023.
RTV, Art-erija, 09.06.2022. 0:57
RTS BG 2, Vreme muzike, 21.12.2021.
„The Art of Pure Sound” CorD Magazin, 1.7. 2020.
RT Vojvodina, „Pitanja za razmišljanje”, Branka Parlić, 2.4.2019.
GistroPedia 07, RadioAparat, 14.5. 2017.
Izložba „Percepcije. Žena po meri društva”, 2016.
B92, Vladimir Skočajić, 15.5.2015.
Matić, Đorđe. 2013. „Tajna Filipa Glasa”, Vreme, 3.7. 2014.
Lukić, Milan, 2012. „Nežni ukrotitelj ušiju”, Biznis&Finansije br.91, 19.10. 2012.
Matić, Đorđe. 2012. „Sama svoja vojska”, Novosti, 9.6. 2012.
Gromača, Tatjana, 2008. „Hipnotička nova muzika”, Feral Tribune, 14.3.2008.
Prikazi i radio emisije:
KONTAKT konferencija 21-25.3. 2023. Interaktivna instalacija:izložba posvećena liku, delu i stvaralaštvi Mitra Subotića Sube, Urednica programa-Branka Parlić
KONTAKT konferencija, Beograd, 24.3. 2022. Koncert Pavana and more Branka Parlić i Nataša Penezić, Kolarčeva zadužbina
Emisija Klasika plus – Radio Beograda 2, 14.02.2021.
Emisija Kako slušati muziku Radio Beograd 2, april, 2021.
Politika, 11. 1. 2020. Solisti Ansambla za drugu novu muziku Muzička poruka mira
Politika, 27. 6. 2019. Koncert Srpskih minimalista
Georgievski, Nenad. 2020. All About Jazz, 25.2. 2020. Dupli vinil Initiés 2017
Skočajić, Vladimir Skoča i Ivan Lončarević, 2020. PopDepresija – Recenzija – Initiés 2017, 11.3.2020.
Gostovanje i nastup uživo u emisiji In Tune Radio BBC 3, 25.2.2020.
Köthe, Andreas, 2019. 11. Internationales Minimal Music Festival, Kasel, 2019. Hessische/Niedersächsische Allgemeine, 23. 9. 2019. Südflügel des Kulturbahnhofs, Kasel, Germany
https://guarnerius.rs/wp-content/uploads/2017/07/ADNM-Kritika-Kassel-prevod2.pdf
RNS, Domaća muzička scena, 4.7.2018. (1:42)
Capstone Theatre, Liverpul, 19. 11. 2018, Tom Johnson– An Hour for Piano
Kojić, Zorica, 2017. Raspevana zrnca ljudskog, Danas, 7. 4. 2017.
Koncert Dreaming Awake u čast 80. rođendana Filipa Glasa, Kolarac, Beograd
Radio Lausane – Disques on lice, 9.2. 2015. Aldo, Coccolini, Jean-Yves Thibaudet, Branka Parlić, Jean-Pierre Armengaud, En Queffelec
Teparić, Srđan, 2015. Kulturni krugovi, emisija Ars Sonora, Radio Beograd 2, 25. 5. 2015.
Kojić, Zorica, 2015. Danas, 22.5. 2015. Filip Glas: Self-Portrait – 20 Etida za klavir, Velika dvorana Kolarčeve zadužbine
The British Serb Magazine, Januar 2014. St Paul’s Church, Covent Garden, London November, 2013, Piano Recital The Cone Gatherers by Branka Parlić
Prikaz ploče Satie& Beyond, 4. 3. 2014.
Coventry, Joe, 2013. NERVE, The Capstone Theatre, Liverpul, November 12, 2013. Piano Recital The Cone Gatherers by Branka Parlić
Smiljanić, Uroš, 2006. Ring Ring festival, 2006.
Georgievski, Nenad, 2006. All About Jazz, 28.9. 2006. Metamorphosis (The Music of Philip Glass)
Kojić, Zorica, 2001. “Uznemiravanje kao osobeni kult”, Danas, Beograd, 2001, Velika sala SKC-a, Beograd, multimedijalna proslava rođendana Erika Satija
Urednica tri izdanja posvećena novosadskim kompozitorkama
Novosadske kompozitorke No.1 i No.2
CD No.3 “Novi Sad:nekoliko skica, poneka slika i jedno tumačenje”
Filmovi:
Rob Simon – After Night (2015 )
OSTALO
- Gates, Grace Wai Kwan. 2019. An investigation into the performance interpretations of Erik Satie’s piano music through historical and contemporary recorded performances that span from 1955 to 2015, doktorska disertacija, Kingston University.
„…Veoma sam zahvalan svim odabranim pijanistima koji su dali doprinos mojim intervjuima, koji su posvetili svoje dragoceno vreme da odgovore na moja pitanja o izvođenju koja često upućuju na njihov izbor izvođenja koje su napravili mnogo godina pre intervjua. To su ovi pijanisti: Iv Egoian, Filip Entremon, Bruno Fonten, Piter Lavson, Josu Okinena, Branka Parlić i Jeroen van Vin. Njihovi odgovori su bili detaljni, otvoreni i nedvosmisleni, što u velikoj meri doprinosi mojoj tezi čineći rezultate mog istraživanja robusnim i autentičnim…”
(„…I am greatly indebted to all the selected pianists’ contributions to my interviews, who devoted their valuable time to respond to my performance questions which often direct acutely to their performance choices that they made years before the interview took place. These pianists are: Eve Egoyan, Philippe Entremont, Bruno Fontaine, Peter Lawson, Josu Okiñena, Branka Parlić and Jeroen van Veen. Their responses have been detailed, open and unambiguous, which contribute greatly to my thesis by making my research outcomes robust and authentic….”)
- „… Apsolutna profiliranost, koncentriranost i pročišćenost repertoara Branke Parlić te nastojanje uporno i dosljedno na jednom stilu i njegovom promicanju, beskrajno je impresivno…” (Đorđe Matić, 2012)
- Koncert Satie & Beyond, South Bank Centre, London, 20. 11. 2015.
„… I thought that Satie deserved a performer like her, that that was the way to play the father of the musique d’ameublement…” (Benjamin Silva-Pereira)
„… It is exactly the way I have it in mind…. you understand what I’m talking about…” (Jacob ter Veldhuis)
PRILOZI
PRILOZI:
- Prilog br. 1 Branka Parlić, privatna arhiva
- Prilog br. 2 Branka Parlić, koncert Metamorphosis, Novi Sad- privatna arhiva
- Prilog br. 3 Koncert Self portrait, Novi Sad, foto: Manja Holodkov
- Prilog br. 4 Omot CD Metamorphosis, dizajn: Erorr
- Prilog br. 5 LP Initiés 2017, dizajn:Erorr
- Prilog br. 6 Plakat-dizajn Erorr
- Prilog br. 7 Plakat, foto: Nataša Penezić
- Prilog br. 8 Radio BBC 3 Branka Parlić i voditelj Sean Rafferty-privatna arhiva
- Prilog br. 9 St John’s Smith Square, London, 2020, foto: Diana Strbac
- Prilog br. 10 Branka Parlic, Sinagoga, Novi Sad, privatna arhiva
- Prilog br. 11 Branka Parlic, St Paul’s Church London, foto: Diana Strbac
- Prilog br. 12 Branka Parlić, predavanje, Beograd, Parobrod, privatna arhiva
- Prilog br. 13 Časopis Nova Misao, foto: Branko Stojanović
- Prilog br. 14 Branka Parlić, foto: Tanja Dukić Počuč
FOTOGRAFIJA UMETNICE
- Profilna fotografija (foto: G. Potkonjak)
ČLAN TIMA: | Nataša Crnjanski |
DATUM UNOSA GRAĐE: | 14. novembar 2023. |